PODACI O POSLOVNOM PROSTORU

Adresa: Zagrebačka 1, Jalševec Nartski

Površina: ukupno 1.171,42 m² na što se daje ponuda (420,83 m² unutarnjeg prostora, 750,59 m² vanjskog prostora)

Namjena: Dječji vrtić. Poslovni prostor nalazi se u prizemlju, izgrađen na dijelu k.č. br. 928 k.o. Okunšćak.

Vrijeme na koje se daje poslovni prostor u zakup: 3 godine, te se može produžiti sukladno članku 4. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora u vlasništvu Općine Rugvica. („Službeni glasnik Općine Rugvica“ broj 02/17, 03/17)

Ekonomska cijena vrtića: 1.650,00 kn

Početni iznos mjesečne zakupnine: 1,00kn/m². Najpovoljnijom ponudom smatrati će se ona ponuda koja uz ispunjenje uvjeta iz natječaja sadrži i najviši iznos zakupnine.

Uvid u poslovni prostor: Može se razgledati uz prethodnu najavu i dogovor s komunalnim redarom Općine Rugvica na broj telefona 01/2764-215 ili 01/2764-220.

 

OPREMLJENOST POSLOVNOG PROSTORA

Prostor je opremljen električnim instalacijama, instalacijama za opskrbu sanitarnom vodom, instalacijama za odvodnju, instalacijama grijanja i pripreme sanitarne vode, instalacijama za telekomunikaciju. Ispred građevine je dostupan parkirni prostor.

 

UVJETI NATJEČAJA

Pravo sudjelovanja u natječaju imaju sve pravne osobe registrirane u RH.

Zabranjeno je davanje predmetnog poslovnog prostora u podzakup.

Javni natječaj se provodi na način da ponuditelji dostave pismene ponude u zatvorenim omotnicama, a temeljem objave javnog natječaja  u Večernjem listu, te samog natječaja na oglasnoj ploči i Internet stranici Općine Rugvica.

Ponude za natječaj se dostavljaju u Općinu Rugvica, Povjerenstvu za provedbu javnog natječaja u zatvorenoj omotnici s naznakom:

„Natječaj za zakup poslovnog prostora – dječji vrtić – NE OTVARAJ!“, preporučenom pošiljkom ili dostavom u pisarnicu, ali bez obzira na način dostave, konačan rok za dostavu ponuda je 27. lipanj 2018. godine.

Javnog otvaranja ponuda neće biti. Otvaranju pristiglih ponuda Povjerenstvo će pristupiti najkasnije u roku 3 dana od konačnog roka za dostavu ponuda u prostorijama Općine Rugvica, Trg Josipa Predavca 1, 10 372 Rugvica. Objava javnog natječaja će biti u Večernjem listu, a tekst natječaja na oglasnoj ploči i Internet stranici Općine Rugvica www.rugvica.hr.

 

Ponuda, odnosno prijava, mora sadržavati:

 

  1. Osnovne podatke o pravnoj osobi koja se natječe (odnosno tvrtku ili naziv, mjesto i adresu sjedišta), potpis i pečat osobe ovlaštene za zastupanje pravne osobe, OIB subjekta, web stranicu, e – mail adresu, kontakt telefon i fax;
  2. Kopija osobne iskaznice osobe ovlaštene za zastupanje gospodarskog subjekta, izjavu o upisu u poslovni, sudski (trgovački) registar ili drugi odgovarajući registar; dokaz da je ponuditelj registriran za obavljanje djelatnosti koja je predmet natječaja, ne stariji od 3 mjeseca od dana objave natječaja na Internet stranici Općine Rugvica
  3. Potvrdu Porezne uprave o svim uredno podmirenim porezima i doprinosima (izvornik ili ovjerena preslika) ne stariju od 30 dana od dana objave natječaja na Internet stranici Općine Rugvica;
  4. Izjava da gospodarskom subjektu ili osobi ovlaštenoj za zastupanje gospodarskog subjekta (ponuditelja) nije izrečena pravomoćna osuđujuća presuda
  5. Dokaz o uplati jamčevine u iznosu od 2.000,00 kuna koja se uplaćuje u korist Proračuna Općine Rugvica na broj računa HR5323600001837600008, s pozivom na broj 7811 – OIB ponuditelja (Model 24). Uplata mora biti iskazana na izvodu Općine do 27.06.2018. Ponuditelju koji ne uplati jamčevinu u roku ponuda se neće razmatrati. Natjecatelju čija će ponuda biti prihvaćena uplaćena jamčevina uračunava se u iznos garantnog pologa i obračunava se kod zaključenja Ugovora o zakupu. Uplaćena jamčevina se ne vraća najpovoljnijem ponuditelju sve dok ne dostavi bankovnu garanciju, bjanko zadužnicu ili ne uplati garantni polog, te dok ne potpiše Ugovor o zakupu. Uplaćena jamčevina se ne vraća najpovoljnijem natjecatelju ako odustane od ponude, odnosno ako ne potpiše u roku Ugovor o zakupu, a zakupodavac ima pravo poništiti i ponoviti natječaj ili dati u zakup sljedećem najpovoljnijem ponuditelju ukoliko zadovoljava sve uvjete iz natječaja. Ponude se mogu povući najkasnije do trenutka otvaranja ponuda, ponuditelji koji povuku ponudu do trenutka otvaranja ponuda imaju pravo na povrat jamčevine;
  6. Naznaku poslovnog prostora za koji se natječe;
  7. Ponuđeni iznos mjesečne zakupnine po m² (koju je zakupnik dužan plaćati mjesečno unaprijed najkasnije do desetog dana u mjesecu za tekući mjesec);
  8. Potvrdu o nepostojanju duga s osnove potraživanja Općine Rugvica izdanu od Općine Rugvica, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se fizička ili pravna osnova pridržava roka plaćanja;
  9. Dokaz o solventnosti za pravne osobe SOL – 2, koju izdaje FINA ili banka;
  10. Natjecatelj je dužan u ponudi priložiti potpisanu izjavu kojom se obvezuje pod materijalnom i kaznenom odgovornošću da će kod sklapanja Ugovora o zakupu platiti garantni polog (u visini godišnje ponuđene zakupnine) ili

natjecatelj je dužan priložiti u ponudi pismo namjere banke, bez prava prigovora, koja će izdati bankovnu garanciju na ime garantnog pologa (u visini godišnje ponuđene zakupnine) ili

natjecatelj je dužan dostaviti bjanko zadužnicu (u visini godišnje ponuđene zakupnine)

za podmirenje svih troškova (najamnina, komunalna naknada, plin, struja, voda, smeće i sva eventualna oštećenja koja nastanu u iznajmljenom prostoru i inventaru za vrijeme trajanja zakupa i sl.) na rok od 30 dana od isteka Ugovora, nakon čega prestaje važiti.

U slučaju postojanja dugovanja nakon isteka Ugovora, garantni polog se ne vraća. Na garantni polog ne obračunavaju se kamate od strane zakupnika;

  1. izvornik ili ovjerenu presliku dokumentacije kod javnog bilježnika kojom se dokazuje svojstvo (status branitelja) i dokaz da nije korisnik braniteljske mirovine (ponuđač ili član obitelji), samo ukoliko je ponuditelj fizička osoba,
  2. potpisanu izjavu (ovjerenu kod Javnog bilježnika) kojom se obvezuje pod materijalnom i kaznenom odgovornošću da će osigurati poslovni prostor i da je dužan dostaviti policu u roku od 30 dana od dana zaključenja Ugovora (pribaviti svu potrebnu dokumentaciju za početak obavljanja djelatnosti), od kojeg roka počinje teći zakup.

Ukoliko zakupnik ne dostavi policu u navedenom roku zakupodavac zadržava pravo naplatiti se iz garantnog pologa (zadužnice) na iznos šestomjesečne ponuđene zakupnine;

Zakupnik je dužan osigurati poslovni prostor koji je iznajmio (za slučaj provale, devastacije poslovnog prostora uključujući stolariju, prozore, inventar kao i ako u slučaju požara dođe do oštećenja istog), polica se prenosi u korist Općine Rugvica;

  1. potpisanu izjavu (ovjerenu kod Javnog bilježnika) kojom se obvezuje pod materijalnom i kaznenom odgovornošću da prihvaća sve uvjete iz ovog natječaja.
  2. Ostalo:
  • Najpovoljniji ponuditelj dužan je zaključiti sa Općinom Rugvica Ugovor o zakupu poslovnog prostora u roku od 15 dana od dana primitka Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuditelja
  • Ukoliko najpovoljniji ponuditelj ne zaključi Ugovor u roku 15 dana od dana primitka Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuditelja, smatrat će se da je odustao od sklapanja Ugovora, te će se isti ponuditi sljedećem najpovoljnijem ponuditelju
  • Ukoliko najpovoljniji ponuditelj u roku 90 dana od zaključenja Ugovora ne započne sa obavljanjem djelatnosti koja je predmet ovog Natječaja (dječji vrtić, odnosno minimalno 30 djece upisano u dječji vrtić), Općina Rugvica može jednostrano i bez štetnih posljedica za sebe, otkazati Ugovor, a ponuditelj je u daljnjem roku od 30 dana dužan iseliti iz prostora.

 

Povjerenstvo neće razmatrati ponude, odnosno prijave:

  1. pravnih osoba koje su po bilo kojoj osnovi dužnici Općine Rugvica zbog neispunjenih dospjelih obveza starijih od tri mjeseca;
  2. pravnih osoba koje su dužnici po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Ministarstvo financija – Porezna uprava;
  3. pravnih osoba koje nisu solventne;
  4. pravnih osoba čije ponude nisu podnesene u roku, odnosno nisu potpune ili ne ispunjavaju uvjete iz javnog natječaja.

 

 

Pravo prvenstva

Radi ostvarivanja prava prednosti pri izboru najpovoljnijeg ponuditelja, osobe na koje se odnosi Zakon o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji („Narodne novine“, broj 174/04.) trebaju se pozvati na pravo prvenstva te dostaviti pravovaljani dokaz o svojem statusu, uz uvjet da prihvate najviši ponuđeni iznos zakupnine.

Izbor najpovoljnije ponude

 

Povjerenstvo vrši pregled, ocjenu i usporedbu ponuda, o čemu se vodi zapisnik. Nepravovremene ponude, ponude podnijete od neovlaštenih osoba i ponude koje ne sadržavaju isprave navedene u natječaju, smatrat će se nepravovaljanima i neće se uzeti u razmatranje, kao ni ponude sudionika javnog natječaja koji nisu podmirili sve svoje dospjele financijske obveze prema Općini Rugvica, trgovačkim društvima u vlasništvu ili suvlasništvu Općine Rugvica te Državnom proračunu Republike Hrvatske, do dana javnog otvaranja ponuda.

U slučaju da dva ili više ponuditelja, koji ispunjavaju uvjete iz natječaja, ponude isti iznos zakupnine pravo prvenstva ima ponuditelj čija je ponuda ranije zaprimljena u pisarnici. Osobe koje žele ostvariti prvenstveno pravo dužne su sudjelovati u postupku natječaja, istaknuti u ponudi pravo prvenstva, a ukoliko njihova ponuda nije ponuda s najvišom cijenom, pravo prvenstva ostvaruju prihvatom najviše postignute zakupnine.

Ponude se mogu povući najkasnije do trenutka otvaranja ponuda. Ponuditelji koji povuku ponudu do trenutka javnog otvaranja ponuda imaju pravo na povrat jamčevine.

Nakon donesene odluke o dodjeli poslovnog prostora u zakup najpovoljnijem ponuditelju, ukoliko isti odustane od dobivenog poslovnog prostora i sklapanja ugovora o zakupu, gubi pravo na povrat jamčevine, a za predmetni poslovni prostor će se pregovori nastaviti sa sljedećim ponuditeljem, ako ga ima, a ako ne, javni natječaj će se ponoviti.

Na osnovu ocjene pristiglih ponuda Povjerenstvo utvrđuje zaključak o prijedlogu za odabir najpovoljnije ponude i podnosi ga općinskom načelniku, zajedno sa svim pristiglim ponudama i ispravama koje uz njih prilaže radi donošenja konačne odluke.

Odluku o izboru najpovoljnije ponude donosi općinski načelnik na prijedlog Povjerenstva. Najpovoljniji ponuditelj je ponuditelj koji ispunjava sve uvjete iz javnog natječaja te je ponudio najveći iznos zakupnine.

Sudionici natječaja bit će obaviješteni o izboru najpovoljnijeg ponuditelja u roku od 15 dana nakon otvaranja ponuda. Sudionicima javnog natječaja čije ponude nisu prihvaćene, jamčevina će se vratiti nakon dovršetka natječaja, a najkasnije u roku od 30 dana od izbora najpovoljnijeg ponuditelja.

Sudioniku javnog natječaja čija je ponuda utvrđena kao najpovoljnija, uplaćena jamčevina uračunava se u utvrđeni iznos zakupnine.

Ako natjecatelj čija je ponuda utvrđena kao najpovoljnija odustane od sklapanja ugovora o zakupu, nema pravo na povrat uplaćene jamčevine, a natječaj za tu lokaciju će se ponoviti, ako nema drugih zainteresiranih ponuditelja koji su sudjelovali u postupku.

 

 Javni natječaj – vrtić

 

KLASA: 023-01/18-01/522

URBROJ: 238/26-18-1

 

 

OPĆINSKI NAČELNIK

Mato Čičak, dipl.ing.